RZOK - EWIDENCJA INNYCH OBIEKTÓW
- Szczegóły
- Kategoria: Druki do pobrania
- Opublikowano: środa, 19, listopad 2014 13:43
- Super User
- Odsłony: 65341
![]() |
KARTA USŁUGI Urząd Miasta i Gminy Drobin |
Nr |
Nazwa usługi |
EWIDENCJA INNYCH OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE, NIEBĘDĄCYCH OBIEKTAMI HOTELARSKIMI NA TERENIE MIASTA I GMINY DROBIN ORAZ WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O WPISIE DO EWIDENCJI
|
|
Komórka organizacyjna Urzędu odpowiedzialna za prowadzenie i załatwienie sprawy |
Referat Zdrowia Oświaty Kultury (RZOK)
Mateusz Kanigowski - Referent ds. zdrowia, kultury i sportu |
|
Miejsce załatwienia sprawy Nr telefonu, e-mail |
|
|
Godziny pracy Urzędu |
Poniedziałek, wtorek, środa, piątek 730 - 1530 Czwartek 830 - 1630 |
|
Wymagane dokumenty |
Zgłoszenie do ewidencji obiektów innych, niż obiekty hotelarskie świadczących usługi hotelarskie na terenie Miasta i Gminy Drobin może składać przedsiębiorca, który zamierza świadczyć usługi hotelarskie w innym obiekcie – który nie jest obiektem hotelarskim oraz rolnik zamierzający świadczyć usługi hotelarskie w gospodarstwie rolnym. · Zgłoszenie do ewidencji obiektów innych niż obiekty hotelarskie świadczących usługi hotelarskie, na terenie Miasta i Gminy Drobin, <zgłoszenie do pobrania> · Opis obiektu<opis do pobrania> · Deklaracja dotycząca spełniania minimalnych wymagań co do wyposażenia dla obiektów świadczących usługi hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi <deklaracja do pobrania>
Zawiadomienie o zakończeniu świadczenia usług (o zmianie rodzaju obiektu hotelarskiego) <zawiadomienie do pobrania>
Zgłoszenie zmiany wpisu do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie <zgłoszenie do pobrania> |
|
Ewentualne opłaty |
Zgłoszenie oraz załączniki do wniosku nie podlegają opłacie.
· W przypadku wydania zaświadczenia o wpisie do ewidencji, opłata skarbowa wynosi 17 zł. · W przypadku działania pełnomocnika: 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa). Opłaty należy dokonać przed dołączeniem pełnomocnictwa do akt sprawy. Opłata wnoszona jest na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Drobin.
|
|
Termin i sposób załatwienia sprawy |
Wpis do ewidencji dokonywany jest w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku.
|
|
Podstawa prawna |
|
|
Tryb odwoławczy |
|
|
Uwagi |
Uwagi
1. Na terenie Miasta i Gminy Drobin ewidencję obiektów innych, niż obiekty hotelarskie świadczących usługi hotelarskie prowadzi Burmistrz Miasta i Gminy Drobin. 2. Podmiot świadczący usługi hotelarskie w obiekcie zgłoszonym do ewidencji ma obowiązek przekazywania informacji o następujących zmianach: - zaprzestaniu świadczenia usług hotelarskich, - uzyskaniu zaszeregowania do odpowiedniego rodzaju obiektu hotelarskiego, - zmianie działalności sezonowej na stałą lub odwrotnie, - zmianie liczby pokoi lub miejsc noclegowych, - zmianie nazwy obiektu lub danych teleadresowych.
Dodatkowe informacje
1. Zgłoszenie do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie jest obligatoryjne dla wszystkich, którzy prowadzą działalność polegającą na wynajmowaniu pokoi dla turystów, a więc: pokoje gościnne, kwatery prywatne, wynajem pokoi, gospodarstwa agroturystyczne, pola namiotowe, pola biwakowe, domki letniskowe, ośrodki wczasowe, kolonijne, rehabilitacyjne, itp. bez względu na ilość wynajmowanych miejsc noclegowych. 2. Przedsiębiorca ma obowiązek zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego dotyczące prowadzonej przez niego działalności w terminie 14 dni od daty powstania tych zmian. 3. Jednostka samorządu terytorialnego ma prawo do kontrolowania w każdym czasie zarejestrowanych w ewidencji obiektów.
Opłaty można dokonać w Kasie Urzędu w godz.: czwartek 800 - 1400 UWAGA ! Przerwa w kasie codziennie 1100 – 1115
lub na konto w Banku Spółdzielczym „Mazowsze” O/Drobin Nr 85904210680420035820000050 |
Gminny Konkurs Literacki „Rodzinie – sercem dedykuję”
- Szczegóły
- Kategoria: Druki do pobrania
- Opublikowano: poniedziałek, 07, kwiecień 2014 09:19
- Super User
- Odsłony: 52699
Regulamin Gminnego Konkursu Literackiego
„Rodzinie – sercem dedykuję”
RSO-Wpisanie do rejestru wyborców
- Szczegóły
- Kategoria: Druki do pobrania
- Opublikowano: poniedziałek, 07, kwiecień 2014 08:16
- Super User
- Odsłony: 66803
|
KARTA USŁUGI Urząd Miasta i Gminy Drobin |
Nr |
Nazwa usługi |
Wpisanie do rejestru wyborców |
|
Komórka organizacyjna Urzędu odpowiedzialna za prowadzenie i załatwienie sprawy |
Referat Spraw Obywatelskich (RSO) Anita Ptasik-Domeradzka - Inspektor ds. ewidencji ludności |
|
Miejsce załatwienia sprawy Nr telefonu, e-mail |
|
|
Godziny pracy urzędu |
Poniedziałek, wtorek, środa, piątek 730 - 1530 Czwartek 830 - 1630 |
|
Wymagane dokumenty |
· wniosek o wpisanie do rejestru wyborców · kserokopia ważnego dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość wnioskodawcy (oryginał do wglądu) · pisemna deklaracja, w której wnioskodawca podaje swoje imiona, nazwisko, obywatelstwo i adres stałego zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - wniosek o skreslenie z listy wyborcow
|
|
Ewentualne opłaty |
Nie podlega |
|
Termin i sposób załatwienia sprawy |
3 dni od daty złożenia wniosku |
|
Podstawa prawna |
|
|
Tryb odwoławczy |
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru wyborców wnioskodawca może wnieść skargę za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Drobin do właściwego miejscowo sądu rejonowego w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji. Burmistrz Miasta i Gminy Drobin może też niezwłocznie zmienić albo uchylić swoją decyzję, jeżeli uzna skargę w całości za zasadną. |
|
Uwagi |
|
Opracował: Anita Ptasik-Domeradzka - Inspektor ds. ewidencji ludności
Zatwierdził: Barbara Sowińska – Sekretarz Miasta i Gminy Drobin
RSO-Wpisanie do rejestru wyborców (2)
- Szczegóły
- Kategoria: Druki do pobrania
- Opublikowano: poniedziałek, 07, kwiecień 2014 08:16
- Super User
- Odsłony: 53080
|
KARTA USŁUGI Urząd Miasta i Gminy Drobin |
Nr |
Nazwa usługi |
Wpisanie do rejestru wyborców |
|
Komórka organizacyjna Urzędu odpowiedzialna za prowadzenie i załatwienie sprawy |
Referat Spraw Obywatelskich (RSO) Anita Ptasik-Domeradzka - Inspektor ds. ewidencji ludności |
|
Miejsce załatwienia sprawy Nr telefonu, e-mail |
|
|
Godziny pracy urzędu |
Poniedziałek, wtorek, środa, piątek 730 - 1530 Czwartek 830 - 1630 |
|
Wymagane dokumenty |
· wniosek o wpisanie do rejestru wyborców · kserokopia ważnego dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość wnioskodawcy (oryginał do wglądu) · pisemna deklaracja, w której wnioskodawca podaje swoje imiona, nazwisko, obywatelstwo i adres stałego zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - wniosek o skreslenie z listy wyborcow
|
|
Ewentualne opłaty |
Nie podlega |
|
Termin i sposób załatwienia sprawy |
3 dni od daty złożenia wniosku |
|
Podstawa prawna |
|
|
Tryb odwoławczy |
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru wyborców wnioskodawca może wnieść skargę za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Drobin do właściwego miejscowo sądu rejonowego w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji. Burmistrz Miasta i Gminy Drobin może też niezwłocznie zmienić albo uchylić swoją decyzję, jeżeli uzna skargę w całości za zasadną. |
|
Uwagi |
|
Opracował: Anita Ptasik-Domeradzka - Inspektor ds. ewidencji ludności
Zatwierdził: Barbara Sowińska – Sekretarz Miasta i Gminy Drobin
RRG - Wydanie zezwolenia na opróżniani zbiorników i odbiór odpadów MB
- Szczegóły
- Kategoria: Druki do pobrania
- Opublikowano: czwartek, 18, lipiec 2013 09:44
- Super User
- Odsłony: 69634
|
KARTA USŁUGI Urząd Miasta i Gminy Drobin |
Nr |
|
Nazwa usługi |
ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH. |
||
Komórka organizacyjna Urzędu odpowiedzialna za prowadzenie i załatwienie sprawy |
Referat Rozwoju Gospodarczego (RRG)
Marlena Brzezińska – Inspektor ds. Ochrony Środowiska |
||
Miejsce załatwienia sprawy Nr telefonu, e-mail |
|
||
Godziny pracy urzędu |
Poniedziałek, wtorek, środa, piątek 730 - 1530 Czwartek 830 - 1630 |
||
Wymagane dokumenty |
· Wniosek · Wniosek o udzielenie zezwolenia powinien zawierać: 1) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie, oraz jego numer identyfikacji podatkowej (NIP); 2) określenie przedmiotu i obszaru działalności; 3) określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem; 4) informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem; 5) proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności; 6) określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia. · Do wniosku przedsiębiorca jest obowiązany dołączyć zaświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. · Do wniosku należy dołączyć kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji. · Przedsiębiorca ubiegający się wyłącznie o zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych powinien udokumentować gotowość ich odbioru przez stację zlewną.
· Jeżeli wniosek składany jest przez pełnomocnika przedsiębiorcy, do wniosku · Opłata skarbowa |
||
Ewentualne opłaty |
· 107 zł za wydanie decyzji dotyczącej uzyskania przedmiotowego zezwolenia. · Pełnomocnictwo – opłata skarbowa w wysokości 17 zł. (Opłaty nie pobiera się, jeżeli pełnomocnictwo udzielone jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) · Opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia jeżeli dotyczy przedłużenia terminu ważności lub rozszerzenia zakresu działalności – wynosi 50 % stawki określonej od zezwolenia. · Dowód uiszczenia opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.
|
||
Termin i sposób załatwienia sprawy |
· Bez zbędnej zwłoki, nie później niż do 30 dni od daty złożenia wniosku · Decyzja |
||
Podstawa prawna sprawy |
· Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012, poz. 391z późn. zm.) · Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002r. Nr 193, poz. 1617) · Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2013, poz. 267). · Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 z późn. Zm.). |
||
Tryb odwoławczy sprawy |
W terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Drobin |
||
Uwagi |
· W przypadku braków formalnych w zgłoszeniu, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. · Decyzje można odebrać osobiście po okazaniu dowodu wpłaty.
· Opłaty można dokonać w Kasie Urzędu w godz.: czwartek 800 - 1400 UWAGA ! Przerwa w kasie codziennie 1100 – 1115 · Lub przelewem: Numer konta bankowego: Bank Spółdzielczy „Mazowsze” O/Drobin Nr 85904210680420035820000050
· Złożenie wniosku : - osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Drobin ( pok. Nr 115 na I piętrze), lub - listem na adres : Urząd Miasta i Gminy Drobin , ul. Piłsudskiego 12 , 09-210 Drobin · Opłaty można dokonać w Kasie Urzędu w godz.: poniedziałek, wtorek, środa, piątek 730 – 1400 czwartek 800 - 1400 UWAGA ! Przerwa w kasie codziennie 1100 – 1115 Lub przelewem: Numer konta bankowego: Bank Spółdzielczy „Mazowsze” O/Drobin Nr 85904210680420035820000050 |